Meest gestelde vragen

Meest gestelde vragen 

Hieronder vind je een overzicht van de meest gestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan zeker contact op met de klantenservice. Je kunt hiervoor een bericht sturen naar [email protected] of het contactformulier invullen. Binnen twee uur heb je gegarandeerd een bericht van ons.

 

Algemeen

Hoe maak ik en account aan?

Zolang je nog geen klant bent bij Littlerockstore, meld je jezelf eerst aan als klant. Dit kan via het aanmaken van een nieuwe account. Klik op de homepage bovenaan op ‘Maak account aan’. Vul hier al je gegevens in en jouw account is klaar voor gebruik. Je ontvangt per e-mail een bevestiging van je aanmelding.

 

Hebben jullie ook een winkel?

Littlerockstore heeft (nog) geen fysieke winkellocaties. Maar we zijn volop bezig om onze producten ook offline aan te bieden. Je zult ons in de toekomst nog vaker zien op grote festivals, beurzen en bij andere activiteiten die passen bij Littlerockstore.

 

Zijn jullie lid van Becommerce?

Littlerockstore is sinds 2012 lid van Becommerce. Het BeCommerce kwaliteitslabel is het kwaliteitskeurmerk voor het kopen van producten en diensten via internet. BeCommerce is opgericht in 2005. Het BeCommerce kwaliteitslabel toont aan dat een webwinkel de BeCommerce Label Code respecteert en dat zij gecertificeerd werd door een onafhankelijke organisatie, met name Bureau Veritas. Met het BeCommerce kwaliteitslabel laten webwinkels de consument zien dat zij een betrouwbare en veilige manier van online winkelen bieden.

 

Hoe kan ik een eventuele klacht doorgeven?

Littlerockstore biedt officiële bandmerchandise voor baby’s en kinderen van de beste kwaliteit en service tegen de beste prijzen. Toch kan het voorkomen dat je een artikel ontvangt dat niet perfect is of dat defect gaat nadat je dit in gebruik hebt genomen. Wij volgen bij het afhandelen van artikelklachten en klachten over onze dienstverlening uiteraard de wet en de algemene voorwaarden Becommerce. De hieronder getoonde garantieregelingen gelden onverminderd de rechten die je als consument hebt op basis van de wet.
Op alle Littlerockstore kleding en accessoires heb je een jaar garantie.


Zodra je een artikelklacht bij ons meldt, bekijken wij of er garantie van toepassing is en wat een passende oplossing kan zijn. Maar ook na afloop van de garantietermijn kun je met een gegronde klacht bij ons terecht. Kun je redelijkerwijs verwachten dat een artikel na een bepaalde periode en bij normaal gebruik nog goed zou moeten functioneren, en is het gebrek aan het product buiten jouw schuld om ontstaan, dan kun je het artikel (laten) repareren of vervangen. In alle gevallen bewaken wij de snelle afhandeling van de klacht.


Gegronde klacht

De klacht is gegrond als deze niet veroorzaakt is door:

• beschadiging door opzet, of door nalatigheid;

• onoordeelkundig gebruik of nalatig onderhoud;

• normale slijtage en/of

• beschadiging door het niet of niet juist in acht nemen van de gebruiksaanwijzing.


Kwaliteit en service staat bij Littlerockstore hoog in het vaandel. Klachten nemen wij dan ook altijd heel serieus en worden binnen 48 uur inhoudelijk beantwoord. 

 

Ik ben verhuisd, hoe kan ik mijn accountgegevens wijzigen?

In je account kun je zelf je adres wijzigen door in te loggen onder het kopje ‘mijn acccount’ met je e-mailadres en wachtwoord en zo naar je accountgegevens te gaan. Vervolgens klik je op ‘wijzig gegevens’ om je adresgegevens te wijzigen.

 

Ik heb een nieuw e-mailadres

In je account kun je zelf je adres wijzigen door in te loggen onder het kopje ‘mijn acccount’ met je e-mailadres en wachtwoord en zo naar je accountgegevens te gaan. Vervolgens klik je op ‘wijzig gegevens’ om je adresgegevens te wijzigen.

 

Bestelling plaatsen 

Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen bij Littlerockstore is heel eenvoudig en de website is daarvoor gebruiksvriendelijk opgebouwd. Je logt in met je account en je volgt de onderstaande stappen. Heb je nog geen account? Maak deze dan eerst aan via ‘Maak account aan’.

 

Stap 1. Zoek de gewenste producten uit en plaats je artikel(en) in het winkelmandje

Stap 2. Wanneer je klaar bent met winkelen, controleer je de bestelling

Stap 3. Vervolgens ga je naar ‘bestelling afronden’

Stap 4. Controleer je persoonlijke gegevens en wijzig indien nodig je verzendadres

Stap 5. Als al je gegevens kloppen, klik je op ‘betalen’

Stap 6. Kies uit een van de vele betaalwijzen hoe je wilt betalen en klik op ‘bestelling plaatsen’

Stap 7. Alle vermelde prijzen zijn inclusief BTW

 

Het lukt me niet om een bestelling te plaatsen

Indien het niet lukt om een bestelling op Littlerockstore te plaatsen, kun je contact opnemen met de klantenservice van Littlerockstore. Je kunt hiervoor een bericht sturen naar [email protected] of het contactformulier invullen. Indien wij jouw vraag niet per e-mail kunnen beantwoorden, nemen wij persoonlijk contact op.

 

Ik heb geen bevestiging van mijn bestelling ontvangen

Zodra je je bestelling correct hebt afgerond en je al je gegevens hebt ingevuld, zal je binnen enkele minuten na afronding een bevestiging per mail van Littlerockstore ontvangen. Mocht je deze mail niet ontvangen, dan kan het zijn dat je e-mailadres niet correct werd ingevuld. Je kunt hiervoor een bericht sturen naar [email protected] of het contactformulier invullen. Wij nemen binnen vier uur gegarandeerd contact met je op. Uiteraard controleren wij de bestelling en brengen we je hiervan op de hoogte.

 

Bestelling betalen

Hoe wissel ik een (digitale) cadeaubon in?

Bij het afrekenen van je bestelling kun je aangeven of je nog cadeaubonnen hebt waar je mee wilt betalen.

 

Bestelling verzenden

Wanneer wordt mijn bestelling verzonden?

Jouw bestelling wordt verzonden zodra wij de betaling of het akkoord op jouw betaling hebben ontvangen. Je ontvangt een bevestiging per e-mail zodra wij de betaling binnen hebben en zodra jouw bestelling verzonden wordt.

 


Je wilt je bestelling later ontvangen?

Indien je je bestelling later wenst te ontvangen omdat je bijvoorbeeld vanuit je vakantieadres bestelt, dan kun je dat aangeven bij het opmerkingenveld in je bestelling. Wij houden de bestelling dan gereserveerd.

 

 

Bestelling terugsturen

Hoe kan ik een artikel ruilen?

Je kunt artikelen terugsturen door binnen 30 dagen in je account te kiezen voor de optie ’terugsturen op Littlerockstore’. Je kunt hier aangeven welke producten je wenst terug te sturen. Na aanmelding van de terugstuuropdracht zul je hiervan per e-mail een bevestiging ontvangen en ontvang je ook meer informatie over hoe je de artikelen kunt terugsturen.

 

Waarom moet ik portokosten betalen bij het terugsturen?

Zorg ervoor dat de teruggestuurde zending voldoende gefrankeerd wordt. Ongefrankeerde of onvoldoende gefrankeerde zendingen kunnen wij helaas niet verwerken. Indien je een artikel wenst te ruilen, dan zullen wij de nieuwe verzendkosten daarvan voor onze rekening nemen. Dit vinden wij wel zo aardig ten opzichte van onze klanten.

 

Wat is herroepingsrecht?

Het herroepingsrecht houdt in dat je het recht hebt om binnen 14 dagen na ontvangst van je bestelling, zonder opgave van redenen, de koopovereenkomst te ontbinden. Om van dit recht gebruik te maken, dien je de bestelling conform artikel 6 t/m 8 van de algemene voorwaarden te herroepen.

 

Bij Littlerockstore hanteren wij een retourrecht van 30 dagen.